-->
2015.01.01 csütörtök

Sziasztok kedves Twilight fanok!
Az utóbbi időben rengeteget gondolkodtam azon, hogy lassan 2 éve már hogy befejeződtek a twilight filmek, s mint tudjuk nagyon úgy tűnik hogy végeleges ez az állapot! Így feltettem magamban a kérdést... érdemes e még tovább szerkeszteni az oldalt, nem lenne e jobb ha bezárnám!??? De mivel a film/könyv nagyon a szívemhez nőtt, nem akartam lemondani a honlapról, így teljes mértékben elvetettem ezt a lehetőséget! E helyett a második verziót választottam, amely nem más, mint hogy az oldal ettől a naptól kezdve a két kedvenc Twilight-os színésznőmmel: Kristen Stewarttal és Nikki Reed-el fog foglalkozni! Persze a Twilight eddigi menüpontjai ugyan úgy megmaradnak, nem veszem le őket hiszen sok munkám volt bennük az évek során! Változás csak annyi lesz, hogy friss hírek ezentúl csak is Nikki-ről és Kristenről érkeznek! :) (Persze ha netalántán a Twilight-al kapcsolatban megjelenne újabb hír /bár ezt kétlem/ akkor arról is beszámolok!) Remélem mindenki örülni fog a változásnak! :) Nem is húzom tovább az időtöket nézzétek meg a két Új nagy menüpontot: Kristen-ről és Nikki-ről! (Menüpontjaik folyamatosan bővülni fognak!) Mivel az oldal megújult egy kicsit - témát illetően, így új kinézete lett az oldalnak! Ezen a dizin most Kristen Stewart látható! Remélem elnyeri tetszéseteket majd az új kinézet! :)

És szeretnék nektek Sikerekben Gazdag Boldog Újévet Kívánni! :)
http://kepkezelo.com/images/phxtq5r0ybg3646epp.jpg
További szép napot nektek!
xoxo: Jucus! :)