-->
Interjút készitettek Judi Shekoni-nel!

Interjú Judi Shekoni-al aki Zafrina szerepét kapta meg a Breaking Dawn part 2-ben!
http://kepfeltoltes.hu/120702/Judi_Shekoni_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hello Judi, Gratulálunk láttuk a Breaking Dawn part 2 előzetesét amiben te is szerepeltél! Milyen volt látnod magad Zafrina szerepében?
-"Szia. Bámulatos volt. Én elég aktív Twitter és Facebbook-os vagyok és mindenki csak jókat mondott, és hogy nagyon jól néz ki a karakterem. Szóval csak pozitív dolgokat kapok. Ettől csak még izgatottabb vagyok a film miatt."
Láttunk egy képet rólad, Tracey Heggins(Senna) és Mackenzie Foy -ról (Renesmee). Milyen érzés volt velük dolgozni?
-"Nagyon klassz volt. Mackenzie annyira édes, és annyira jól nevelt kislány, életemben nem láttam még ilyet. Annyira udvarias és jólelkű. Tracey nagyon félelmetes. Mi testvéreket játszunk a filmben, és nagyon jó kijöttünk egymással. Rengeteg időt töltöttünk együtt beszélgettünk a karaktereinkről meg ilyenek. Nagyon boldog vagyok hogy ilyen két nagyszerű emberrel forgathattam."
Milyen volt a többi szereplővel együtt játszani?
-"Úgy bántak velünk, mint egy családdal, vigyáztak ránk a szárnyaik alá emeltek.Nagyon sokat segítettek nekünk. Nagyszerű volt hogy átadták a saját tapasztalataikat nekünk! Nagyon jó volt velük dolgozni, igazán klassz."
Milyenek voltak a piros szemek??!

-"Nem volt nagyon rossz nekem. Már viseltem máskor is kontaktlencsét, így ezek a piros kontaktlencsék nem voltak furák számomra. Jó egy kicsit furcsa volt mert a látásom is más lett olyan furcsa...Érdekes volt."
Fogunk látni téged a Comic Con rendezvényen?!
-"Nem tudom. Talán."