-->
Interjút készitettek Marisa Quinn-nel!

Interjú Marisa Quinn-al aki Hulien szerepét kapta meg a Breaking Dawn part 2-ben!
http://kepfeltoltes.hu/120702/Marisa_Quinn_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Milyen érzés volt hogy szerepet kaptál az utolsó twilight filmben?
-"A Twilight filmek annyira jók, és tudtam hogy szinte semmi esélyem sincs hogy szerepelhessek ebben a történetben. Aztán egyszer csak a semmiből megkaptam a szerepet. Beleesett az ölembe, egyszerűen  nem tudtam elhinni."
Ugye te játszod majd Huilen szerepét a filmben. Milyen érzés volt eljátszani ezt a karaktert?
-"A legelső ember akivel találkoztam az Pardo volt aki Nahuel-t fogja alakítani a filmben. Hihetetlen volt találkozni a többiekkel."
Hamarosan itt a Comic Con. Ott leszel?
-"Ez az utolsó Twilight film, bolond lennék ha nem mennék el erre az eseményre."
Milyen érzés számodra hogy látod milyen sok twilight rajongó van?!
-"Ez annyira izgalmas. Ők tárt karokkal üdvözöltek engem. Találkoztam nagy Twilight rajongókkal.Igazán őrület, elképesztőek ezek a rajongók, a szívem hatalmasra dagadt látván hogy mennyire rajongnak a könyvekért illetve a filmekért. Őszintén szólva minden nap a forgatásokon voltak rajongók. Bármennyire is fáradtak voltunk ők erőt adtak nekünk."