-->
Interjú MyAnna Buring-al, aki Tanya-t játssza a Breaking Dawn-ban!
http://kepfeltoltes.hu/120729/tanya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kérdés: Egy csomó ember láttam már a promo képeket amin vagy piros vagy arany szempárok néznek vissza. Elmondanád nekünk milyen érzés volt először látnod magad a képeken?!
"Elképesztő volt. Azt hiszem, ez volt az első alkalom amikor elhittem, hogy én valóban, benne szerepelek egy filmben. Tudod ez az egészet csak akkor tudod elhinni amikor látod magad képeken vagy a tv-ben, nem akkor amikor forgatod. Hihetetlen látni ennyi vámpírt majd hirtelen a vámpírban felismered saját magad és ez tetszik, ez csodálatos érzés."

Kérdés: Látni fogjuk majd Edward és Tanya közös múltját?! A filmben benne lesz?
"Hát persze, ez a film ezen alapul, és van egyfajta történetük. Vajon milyen lenne az ő közös múltjuk? [Nevet]"

Kérdés: Mond csak te is képezni fogod majd a mi Bella vámpírunkat? Vagy te csak a volturi ellen jöttél tanúskodni, és ha már itt tartunk lesz valami a volturival a film végén?
"Nagyon is valószínű, nagy valószínűséggel. Annyit mondhatok, hogy van egy végső összecsapás, amit szerintem a rajongók már nagyon várják. Ez minden amit mondhatok tényleg [kuncog]."

Kérdés: Volt kedvenc pillanatod a forgatás alatt?
"Huu elég sok volt. Azt hiszem, az egyik kedvenc pillanatom...minden egyes forgatási nap. Egyik nap azt terveztük hogy meglepjük Bill Condon-t egy kis tánc-al. Úgy gondoltuk, hogy mi lenne ha betennénk egy számot, ami létre hozna egy kis mókát és kacagást mindannyiunk számára. Ez annyira szórakoztató volt. Mindenki annyira nevetett azon a napon. Aztán volt egy mutatvány, amit remélhetőleg látni is fogtok majd a filmben. De ezt nem mondom el nektek hogy mi volt a mutatvány, mert nem akarom elrontani a meglepetést. Csodálatos volt, egyszerűen csodálatos az egész forgatás."

Kérdés: Mond rajongója voltál/vagy a könyveknek?
"Igen, abszolút."

Kérdés: Mond csak a Breaking Dawn film hű maradt szerinted a könyvhöz?
"Nos az esküvő, az első részében, igazán olyan volt ahogyan elképzeltem. Azt hiszem amikor Bella az oltárhoz megy az egyszerűen lélegzetelállító és teljesen olyan volt amit én elképzeltem, amikor olvastam a könyvet. De van egy olyan érzésem, hogy ez az utolsó film lesz a legnagyobb pillanat, és a film vége, azt hiszem hatalmasat fog robbanni. Nagyon izgatott vagyok már miatta, nagyon klassz lesz."