-->
2015.08.29, szombat
Friss hírek, új dizi, és egy kis változás!

Sziasztok!


Sokat gondolkoztam azon hogy van e még értelme tovább szerkesztenem a honlapomat! Hiszen az oldal, az Alkonyat kezdetekor nyílt meg. De mint tudjuk az alkonyat filmeknek vége szakadt 2012-ben! Ezek után úgy gondoltam hogy az oldal a Twilight színészeivel fog foglalkozni, azonban hamar beláttam hogy ez túl nagy falat lesz így! Hiszen sok színész szerepelt az 5 film alatt és róluk egyformán friss hírt hozni, nem kis munka lenne! Ezért úgy döntöttem hogy két kedvenc színészemről, illetve színésznőmről hozok friss híreket Nikkiről és Kristenről! Ez egy ideig jól is ment, de be kellett vallanom hogy nem nagyon hozott lázba már a friss hírek keresése mind kettő színésznőről egyaránt!
http://kepkezelo.com/images/usn2nib9wk1omhx7vtj4.gif
Ezért sok sok gondolkodás - vívódás után úgy döntöttem az oldal ettől a naptól fogva csak is kizárólag Kristen Stewarttal fog foglalkozni! Hogy miért? Sose tagadtam hogy Kristen mindig első helyen állt a szívemben és a honlapomat sem akarom elveszve hagyni! Éppen ezért döntöttem amellett, hogy az alkonyatos "múltat" ideje lezárni részben!!! És egy új fejezetet nyitni az oldal életében! Az alkonyatról az eddigi infók természetesen fent maradnak, hisz nem kis munkám volt benne! De friss hír már nem érkezik ezzel kapcsolatban, csak is Kristenről! Próbálok minél több Kristenes almenüt készíteni, hogy jobban megismerhessétek a színésznőt!
Megértéseteket pedig előre is köszönöm! :)


Az oldalon rengeteg friss hírt találhattok Kristenről, hiszen majd hogy 1 hónapja nem volt aktiv az oldal, igy sok bepótolni valóm volt! Ezt most pótoltam is! Ezen kivül új dizit is hoztam nektek, amely a 2015-ös Marie Claire magazinba készült képekből készült! Remélem elnyeri majd tetszéseteket az új dizi, és ez az aprócska változás! :)
xoxo: Jucus


(Friss hírek 2 hétente! Csak is kizárólag Kristen Stewartról!)