-->
Sziasztok kedves twilight fanok!

Ismét itt a hétvége és ezért, hoztam nektek rengeteg friss hírt kedvenc sztárjainkról! Ne felejtsétek el, hogy most vasárnap, 20:00-kor lesz az alkonyat maraton utolsó része az RTL-n! Ezen kívül felhívnám figyelmeteket, hogy egyesek jót szórakoznak azzal, hogy a nevemben írogatnak a chatbe! Minden egyes olyan üzenet amit nem én írtam, törlésre kerül! - És az oldal nem zár be, ha bezárna nem a chatben közölném ezt veletek! Úgyhogy minden egyes ilyen, chat beli megnyilvánulást nem én írok! ;) Na de nem is rabolom tovább az időtöket, csak gondoltam leírom hogy mindenki tudja nem én írok ilyeneket a chatbe! Remélem továbbra is nézegetitek majd az oldal legújabb menüpontját, a Gallériát! Ahol rengeteg képet találhattok meg! Megtalálható  többek között az 5 részhez készült képek, illetve a twilight sztárok közös fotózásairól készült képek! 
Nézzétek meg az új menüpontot a képre kattintva:
 http://kepkezelo.com/images/5jy63zvzn0txi71mx5jz.gif
Jó böngészést az oldalamon!
xoxo: Jucus

http://kepfeltoltes.hu/140913/k_p_www.kepfeltoltes.hu_.gif
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~
Figyelem!
Az oldalamon továbbra is megtekinthetőek a Twilight saga filmjei!
Pontosabban:
Alkonyat - Újhold - Napfogyatkozás - Hajnalhasadás 1 - Hajnalhasadás 2!
Jó filmnézést hozzá! :)