-->
Sziasztok!

Először is sajnálom hogy az utóbbi időben nem hoztam friss hírt, de mással voltam elfoglalva! És az nem más, mint az oldal! Ugyanis létre hoztam az oldal Gallériáját! Ami nem kis munka volt, hiszen több száz képet kellett feltöltenem oda, és még jelenleg is töltögetem azokat! A gallériában megtalálható az 5 részhez készült képek, illetve a twilight sztárok közös fotózásairól készült képek!
Nézzétek meg az új menüpontot ITT!
Remélem tetszeni fog mindenkinek! :)
Na de hoztam is nektek egy nagy adag friss hírt, ami több mint 2 hét alatt felgyülemlett! És még egyszer bocsi, hogy ez alatt az idő alatt nem hoztam friss híreket!
Na de további szép napot nektek!
xoxo: Jucus

http://kepkezelo.com/images/r7pwm661sa5os94s9gk.jpg
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~
Figyelem!
Az oldalamon továbbra is megtekinthetőek a Twilight saga filmjei!
Pontosabban:
Alkonyat - Újhold - Napfogyatkozás - Hajnalhasadás 1 - Hajnalhasadás 2!
Jó filmnézést hozzá! :)