-->
Sziasztok!

Ismét itt a hétvége és hoztam nektek pár friss hírt kedvenceinkről! Sajnos ezen a héten alig volt hír róluk! :/ Szóval nem sok hírt hoztam! Ennek okául unalmamban szerkesztettem egy új dizit! Mert ami volt nem nagyon tetszett, mégis hasonló promo képekből akartam az új dizit is! Így úgy döntöttem hogy a Breaking Dawn part 2 DVD menüpontjában lévő háttérből csinálom meg nektek! Remélem tetszeni fog! Ezen kívül új háttérzenét is váltottam, ami nem más mint a "Carter Burwell - Plus que ma propre vie"! Ezzel még nincs vége ugyan is 3 menüpontot is átszerkesztettem méghozzá a Vérfarkasok ; Volturi Uralkodó család és a Más Vámpírok menüt!Ezen kívül szerkesztettem még egy ÚJ menüpontot is ahol az "emberi" szereplőket ismerhetitek meg! Ez a menüpont nem más mint, az Emberek!
Nézd meg gyorsan az újításokat!
Na de nem rabolom tovább az időtöket!
További szép napot nektek! ;)
xoxo: Jucus

http://kepkezelo.com/images/tos02oeiua5t0c6b08vh.jpg
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~
Figyelem!
Az oldalamon továbbra is megtekinthetőek a Twilight saga filmjei!
Pontosabban:
Alkonyat - Újhold - Napfogyatkozás - Hajnalhasadás 1 - Hajnalhasadás 2!
Jó filmnézést hozzá! :)