-->

Katy Perry üzent Kristen Stewartnak!

Katy Perry egy üzenetet küldött Kristennek, amiben kifejtette, hogy Robbal csak barátok. Az elmúlt hónapokban Katy Perryt és Robert Pattinsont sokszor lehetett együtt látni. Ennek hatására fel olyan pletykák keltek szárnyra hogy ez több mint barátság! Ám a minapban ezt Katy megcáfolta. Katy elmesélte hogy Kristennek küldött egy üzenetet amiben mindent elmondott neki.
http://imgsrv02.kepkezelo.com/images/k299dby0jcxjqarq1bqb.jpeg
"Küldtem neki egy szöveges üzenetet, hogy tudom, hogy az emberek mondanak ezt-azt. Nem akarlak kellemetlen helyzetbe hozni, én nem az az ember vagyok, aki ilyen tiszteletlenül beletipor mások lelkivilágába. Roberttel természetesen nem randizunk, én csak egy barátja vagyok, akinek véletlenül van egy pár cicije."

Kristen még nem reagált az üzenetre.