-->

Hali-hali!

Megint itt vagyok és hoztam nektek jó sok forgatási képet, mert mint előző héten írtam, Robert, Kristen és Taylor is jelenleg legújabb filmjüket forgatják! Míg Kristen a Camp X-Ray-t, Robert a Maps to the Stars-t és Taylor a Tracers-t! :) Nézzétek meg hogyan dolgoznak a mi kis sztárjaink! S mellette a többiekről is találtak infókat! ;) Leváltottam a háttérzenét is erre: Edward Cullen - Bella's Lullaby (River Flows In You)-ra de ezt is kicsit megszerkesztve amit Nathan Wu turbózott fel nekünk egy kicsit! Szerintem nagyon szép lett! Bár a kis átalakítás előtt is az volt szerintem! Nektek hogy tetszik? :D Ezen kívül sokan írtátok már hogy gondok vannak a filmek megtekintésével, így azt is megcsináltam hogy mindenki nézhesse és ne keljen napokat várni hogy nézhetők legyenek a filmek! :) Remélem örültök neki! ;) Jövőhéten pedig kisebb-nagyobb alakítgatásokat tervezek egyes menüpontokban! ;) Na de nem rabolom tovább az időtöket!
További szép napot nektek!
Jó böngészést!
xoxo: Jucus


Szavazzatok a Teen Choice Awards jelölésekre! 
Ugyan is sok kategóriában jelölték a Breaking Dawn part 2-t! ;)
Szavazni itt tudtok: SZAVAZOK!

FIGYELEM!
M
agyar szinkronnal is látható a Breaking Dawn part 2! 

A Twilight saga zenéi menüpontban most már meg hallgathatóak a zenék is!Egy új menüpont, ahol a Twilight sagahoz készült videóklippeket tudod megnézni!
 
http://imgsrv02.kepkezelo.com/images/8vyf840o8zj1whxqhsq1.jpg
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~
Figyelem!
Az oldalamon továbbra is megtekinthetőek a Twilight saga filmjei!
Pontosabban:
Alkonyat - Újhold - Napfogyatkozás - Hajnalhasadás 1 - Hajnalhasadás 2!
Jó filmnézést hozzá! :)