-->
Sziasztok!

Végre itt a hétvége! Ezen a héten valahogy jobban vártam hogy hétvége legyen! Nekem nagyon lassan telt ez a hét, nem tudom ti hogy vagytok ezzel! Na de lássuk a heti híreket! Lentebb lapozva olvashatjátok is a heti friss adag hírt! Jó böngészést hozzá! Ezen kívül gondolom mindenki észre vette hogy az oldalamon új dizi van! Hát az igazság az hogy meguntam ezt a hideget ami itt van, meg ugye a dizi is elég hideg, kék színű! Így egy kicsit melegebb színekben gondolkodtam, és megszületett ez a kinézet! :D Remélem tetszik majd nektek! És mint gondolom már mind tudjátok, mivel új dizi ezért új háttérzene: Feist - Fire in the water (Sajnos az eddigi háttérzene lejátszó elromlott, így egy másik lejátszót raktam, de sajnos az olyan ha belemész egy másik menüpontba a dal újra indul...bocsi de még egyenlőre ez marad!), chatkép, hónapvideó! :) Na nem rabolom tovább az időtöket jó böngészést az oldalamon! További szép napot nektek!
xoxo: Jucus

És ne felejtsetek el szavazni Kristenre:
Itt!

Itt!
és még
Itt!

 AZ OLDALRA FELKERÜLT DVD MINŐSÉGBEN A BREAKING DAWN PART 2!
Sajnos még feliratosan van fent de hamarosan fent lesz magyar szinkronnal!
http://kepkezelo.com/images/1xp4ynad7d3hpzyiph17.jpg
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~
Figyelem!
Az oldalamon továbbra is megtekinthetőek a Twilight saga filmjei!
Pontosabban:
Alkonyat - Újhold - Napfogyatkozás - Hajnalhasadás 1 - Hajnalhasadás 2!
Jó filmnézést hozzá! :)