-->
Sziasztok!

Ismét itt a hétvége! Ezért ismételten csak hoztam nektek friss híreket!
Remélem örültök neki! Jó olvasgatást hozzá! :) Ezen kívül frissítettem a filmeket! Szóval most már mindegyik filmet megnézhetitek az oldalamon több lejátszó segítségével! Jó filmnézést! :) És mint látjátok az oldal új dizibe bújt! Próbáltam valami egyszerű de hatásos dizit késziteni nektek! Ezért is gondoltam azt hogy Bella terhessége eléggé sokkoló volt a filmben! Ezért megalkottam nektek dizi formában is! A dizi szineiben próbáltam a kétségbeesést és a hideget, félelmet ábrázolni! :) Így a legmegfelelőbben kék és fekete színeket használtam! A képek mellé pedig egy hatásos háttérzenét is raktam ami nem más mint Aqualung & Lucy Schwartz - Cold című száma! Amit a saját videóim című menüpontban meg is tekinthettek magyarul! :) Na de nem rabolom tovább az időtöket! Nézzetek körül! Ezúton szeretném nektek megköszönni az eddigi 182.000 látogatót! Nagyon-nagyon szépen köszönöm hogy ennyi embert érdekli az oldalam, nem tudjátok elhinni milyen boldogság ez számomra hogy ennyien jártak már az oldalamon! Még egyszer nagyon szépen köszönöm! :)
További szép napot nektek!
xoxo: Jucus


http://kepkezelo.com/images/ylhj04m1alvtnyc54yt3.jpg
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~
Figyelem!
Az oldalamon továbbra is megtekinthetőek a Twilight saga filmjei!
Pontosabban:
Alkonyat - Újhold - Napfogyatkozás - Hajnalhasadás 1 - Hajnalhasadás 2!
Jó filmnézést hozzá! :)