-->
Sziasztok!

Mivel vége a téli szünetnek, sajnos...ezért friss hírek ismételten csak hétvégenként lesznek! :/ Viszont most is hoztam nektek friss híreket!
Ezekhez pedig jó olvasgatást! :)

Ezen kívül hoztam nektek egy új dizit, hiszen a karácsonyi ünnepeknek már vége, ezért gondoltam ideje lesz most már váltani is! :) Mivel még nem készült Edward és Bella esküvőjéről dizi, ezért most megcsináltam nektek! Először valami világos, például fehér (teljes)hátteret készítettem, hiszen mégis csak esküvői jelenetekből lett összerakva a fejléc. De nem nagyon tetszett, túl világos volt az oldal számomra, valahogy nem tetszett. Ezért úgy döntöttem a szokásos sötét színt is felhasználom, vagyis a feketét! Valahogy a fekete illik a vámpírokhoz nem? :D  Na mindegy, mint tudjátok új dizi ezért új háttérzene (ami szintén az esküvő alatt szól), új chatkép és új hónap videó! :) Remélem ez az új dizi elnyeri tetszéseteket! :)

Majd elfelejtettem készítettem pár újabb videót, amit itt meg is nézhettek! :)

További szép napot nektek!
xoxo: Jucus

http://kepkezelo.com/images/og4v67nazeq0xn92f57f.jpg
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~
Figyelem!
Az oldalamon továbbra is megtekinthetőek a Twilight saga filmjei!
Pontosabban:
Alkonyat - Újhold - Napfogyatkozás - Hajnalhasadás 1 - Hajnalhasadás 2!
Jó filmnézést hozzá! :)