-->
Megan Fox úgy érezte olyan babát vár mint Bella!

A színésznő olyannyira szenvedett terhességének első trimeszterében, hogy azt hitte, nem is emberi gyermeket vár. Elárulta, hogy ritka nehéz heteket élt át várandósságának első heteiben. Néha már olyannyira rosszul volt, hogy kezdte azt hinni, nem is emberi gyermeket vár.
http://kepkezelo.com/images/h503vnz7tpdif6t4714.jpg
"Két hónapos terhesen nagyon sokat betegeskedtem. Állandóan émelyegtem. Nagyon durva reggeli rosszullétekkel küzdöttem. Olyan rosszul jártam... Meg voltam róla győződve, hogy talán olyan vámpírgyereket várok, mint a Twilightban - tudod, amikor Bellát állandóan hideg verejték veri - úgy éreztem, ugyanaz történik velem, mert semmilyen vitamint, sem tápszert nem ettem és állandóan hányingerem volt. Gondoltam, valami emberfeletti dolog történik."

Szerencsére a sztár szenvedése nem tartott túl sokáig, ugyanis az első trimesztert követően teljesen helyrejött szervezete. Elmondása szerint onnantól kezdve minden a legnagyobb rendben ment.