-->
A Twilight főszereplőinek szinkronhangjai!

Gondolom sokan gondolkoztatok már azon hogy a twilight 3 főszereplőjének vajon ki lehet a szinkronhangja! Hát itt most megnézheted! :) Három fiatal szinkronszínész, akiknek az életét végérvényesen megváltoztatta az, hogy egy igazi sikerszériához adták a hangjukat. A Twilight-filmek főhőseinek magyar hangjai, Csuha Bori, Gacsal Ádám és Szvetlov Balázs csak úgy fürdenek a népszerűségben.
http://kepkezelo.com/images/j88sbfwhm3qoejw0f67l.jpghttp://kepkezelo.com/images/9xu2sa9t514kab29ztqo.jpghttp://kepkezelo.com/images/cm0ch6e2auyvghcb0ne.jpg
Mi mindent változtatott meg az életetekben a Twilight Saga?

Csuha Bori (Bella magyar hangja): Amikor először Bellának adtam a hangom, még nem sejtettem, hogy ez ilyen fokú ismertséget hoz majd számomra. Persze azt lehetett sejteni, hogy egy világszerte iszonyúan híressé vált regényfolyamból készített mozisorozat igen sokak érdeklődését felkelti, de azt nem gondoltam volna, hogy én mint hang ennyire kedvelt leszek ezek után. (Nevet.) Sokat köszönhetek a Twilightnak, ami egyébként nagy kedvencem is. Mióta Kristen Stewart hangja lehetek, több felkérést kapok, valamint egyre-másra e-maileket, hogy szeretnek.

Gacsal Ádám (Jacob magyar hangja): Most képzeljétek el, hozzám nem özönlenek a rajongói levelek, pedig nem bánnám! Lehet hogy azért, mert én Jacob hangja vagyok, így Balázs fölöttem áll. Mondjuk, megeshet, hogy én követtem el a hibát: nem vagyok fenn a közösségi portálokon, így ezt a fajta népszerűséget, amiről Bori beszél, nem ismerem. Még mindig gyakrabban keres meg a média, vagy épp érnek felkérések azzal kapcsolatban, hogy tízéves korom óta én vagyok Harry Potter hangja. Pedig Jacobot ma már jobban szeretem. Már csak azért is, mert nem ordít annyit, mint a varázsló, így nem rekedek be tőle!
Szvetlov Balázs (Edward magyar hangja): Borihoz hasonlóan én is sok levelet kapok. Álmomban nem gondoltam volna, hogy egyszer épp Robert Pattinson szinkronizálása miatt kapok majd ekkora figyelmet, de egyáltalán nem bánom, hogy így alakult. Noha külsőre nem hasonlítunk egymásra, én is hasonlóan romantikus lelkületű vagyok, mint Edward.

És a hajatok is egyforma!
Szvetlov Balázs: Ez igaz, de nem miatta hordom így! (Nevet.) Azt kikérem magamnak!
Mit lehet tudni az előéletetekről? Hogyan csöppentetek ebbe az egészbe?

Bori: A szüleim is színészek, így már kiskoromban megfertőzött a színház varázsa. A színművészetinek nekifutottam néhányszor, de rájöttem, én nem az az ember vagyok, aki ott és akkor, abban a bizonyos tíz percben a legjobb tud lenni, amikor a felvételiztetők azt elvárják. Így aztán végül a Budapesti Operettszínház stúdiójában találtam magam, ott tanultam meg a színészmesterséget. Szabadúszóként dolgozom. Szívesen játszom színházban, filmben egyaránt, de a szinkronizálás is közel áll a szívemhez.

Ádám: Az anyukám szinkronizált, és amikor nem volt, aki vigyázzon rám, magával vitt. Egy ilyen alkalommal, amint ott tébláboltam, kellett egy gyerekszereplő, így kipróbált engem. Egy-egy mondattal kezdődött, és valójában már három éve dolgoztam, amikor elmentem a meghallgatásra Harry Potter hangjáért. Noha fiatalkorom óta ezzel foglalkozom, nem érzem, hogy bármi is kimaradt volna a gyerekkoromból, mert mindig szerettem ezt csinálni.

Balázs: Én is évek óta szinkronizáltam már, amikor megkaptam Edward Cullent a Twilightban. Vegyes érzéseim voltak a történettel kapcsolatban, mert sokaktól hallottam, hogy ez egy igazán nőknek írt könyvsorozat. Ám amikor először megnéztem a filmet, rájöttem, hogy ebben a karakterben bizony van kihívás. Nem volt nehéz megjósolni, hogy nagyon hamar a lányok kedvencévé válik.

Bori, biztosan mondták már neked, hogy rendkívül karakterazonos vagy. A külsődre gondolok, természetesen. Mi a helyzet belül?

Bori: Ahogy visszagondolok tizenéves önmagamra, valószínűleg olyan voltam én is, mint Bella. Csöndes, merengő és kissé esetlen, önbizalom-hiányos. Mára azonban magamra találtam, és azt hiszem, ez a Breaking Dawnban Bellával is meg fog történni. Szerintem nagyon érdekes lesz szinkronizálni az újszülött vámpír Mrs. Cullent az utolsó részben! (Mosolyog.)

Ádám, te is hasonló cipőben jársz. Már megbocsáss, de a külsőd nem Harry Potterre, hanem Jacob Blackre hasonlít. Ráadásul most látom, hogy van egy friss tetoválásod is… Valamiféle törzsi jel esetleg?

Ádám: Olyasmi! (Nevet.) Elhatároztam, hogy a teljes jobb karomat tetoválások fogják borítani és magamra varratok mindent, ami jó érzéssel tölt el, ami fontos számomra az életben. Amit itt látsz, az most épp a gyerekkori játék mackóm, amivel mindig aludtam. Tudom, hogy első pillantásra nem süt rólam a romantika, de ha valakit szeretek és az megbánt, az én sebeim sem gyógyulnak gyorsabban, mint Jacobnak.

Balázs, kijöttök Ádámmal a magánéletben? A közös munka során folynak-e közöttetek kis harcok Bori kegyeiért?

Balázs: Inkább azon versengünk, melyikünknek sikerül jobban ugratni Borit, akit egyébként mindketten imádunk. Szerencsére jó hangulatban telik a közös munka, és alig várjuk, hogy a negyedik rész szinkronja miatt ismét együtt lehessünk a stúdióban.