-->
Interjú Patrick Brennan-el aki a Breaking Dawn part 2-ben Liam-ot alakítja!
http://kepfeltoltes.hu/120902/Interj__Patrick_Brennan-el_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Te vagy az egyik új vámpír, tudsz beszélni egy kicsit arról, hogy milyen tapasztalatod volt eddig a rajongókkal?
"Persze igen. Ez elképesztő. Amikor megkaptam a szerepet tudtam, hogy ez nagy dolog, de nem tudtam, milyen nagy dolog volt. És akkor kapsz egy esélyt, hogy részese lehetsz ennek és látod, hogy már kialakult egy közösség. És ahogy a rajongók támogatnak minket, ez egészen őrület. De tudom hogy ez egy nagyszerű dolog, ez tényleg megérintett."

Amikor kiderült, hogy tiéd a szerep a filmben, kinek örültél hogy dolgozhatsz vele?
"Tudod, van egy jelenet Robert Pattinson és Kristenel, ők olyan barátságosak és nincsenek elszállva, normálisak. Nem tudom, mit is vártam, de erre nem számítottam. Ők valóban igazán nagyon jó emberek. Ülök szemben ezekkel a Twilight csillagokkal. Beletelt pár percbe, hogy megnyugodjak, mert nagyon ideges voltam. Michael Sheen-t pedig mindig is csodáltam, mert ő egy nagyon jó színész. Megismertem őt egy kicsit a forgatáson. Mindig csodáltam az ő munkáját."

Van valami szórakoztató történet ami a forgatáson történt?
"Akikkel együtt dolgoztam, azok mind felnőtt gyerekek. Volt egy csomó kis csínytevések a forgatáson. Jó móka volt az egész forgatási idő."

Mond csak, milyen érzés részt venni ebben az utolsó twilight filmben?
"Ez tényleg megmentette az életem. Ez adott nekem bizalmat és önbecsülést, és segített, nagyon hálás vagyok érte. Nagyon szerencsésnek érzem magam, és biztos vagyok benne hogy a rajongók is elégedettek lesznek."
Tudnál nekünk mesélni egy kicsit a híres táncról amivel Bill Condont leptétek meg?
"Kicsit szerencsétlenül éreztem magam, de amikor megtörtént az olyan szép volt. Ez volt az egyik igazán kiemelt dolog számomra. Ez egy nagyon szórakoztató volt."