-->
Interjú Stephenie Meyer-el!
http://www.kepfeltoltes.hu/120822/Stephenie_Meyer_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hamarosan elérkezünk a Twilight filmek végéhez! Most hogy érzed magad?
"Eddig nem nagyon voltam szomorú, de lassan érzem már hogy vége. Nagyon hiányozni fognak nekem, hozzá szoktam már hogy minden nap láthatom Kristent, Robertet, és Taylort."

Bella és Edward gyermekét mért pont Renesmeenek nevezted el?!
"Sose nevezném el a gyerekemet Renesmeének. Ez viszont a fantáziavilágom és itt olyan nevet adhatok a karaktereimnek, amilyet csak akarok. Egyszerűen képtelen lettem volna Bella és Edward gyermekét Lindsay-nek vagy bárki másnak elnevezni, vagy létező nevet adni. Olyan nevet akartam, ami egyedülálló."

Ha van melyik film a kedvenced a Twilight filmek közül?
"Mindegyik filmet imádom, mert mindegyikben van kedvenc jelenetem, de azt hiszem a New Moon az, ami hasonlít arra  ami a fejemben kialakult a filmről. Bár lehet azért is a kedvencem mert, imádom Chris Weitz-et, igazi álom volt vele dolgozni."