-->
Interjú Rami Malek-el!

Készült egy interjú Rami Malek aki a Breaking Dawn film második részében Benjamin-t fogja alakítani!
http://kepfeltoltes.hu/120818/Rami_Malek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Már láttuk hogy a filmben lesz majd speciális effektek? Mesélj nekünk erről!
"Volt néhány átmeneti hatás, de én nem nagyon értek ehhez, tényleg ragyogó, élénk volt és nagyon boldog voltam amikor ezt láttam. Azért is mert aggódtam hogy a filmben kifejezetten látszani fog majd az hogy ez számítógéppel lett megcsinálva és látható lesz majd, de ezek az új technikák igen modernek, így örültem, hogy tényleg úgy néz ki, mintha én csinálnám. Olyan valósághű."

Van olyan Twilight filmzene, amit szeretsz?
"Mindig is szerettem Iron and Wine, ezen nőttem fel! Akkor szeretem Johnny Flynn ő egy fiatal brit srác egy népi érzékenységgel. Furcsa módon, mint egy őrült és szadista, de engem a szomorú zene boldoggá tesz![nevet]"

Mond csak van hasonlóság, közted és a filmbeli karaktered között?
"Nos, nem ugyan olyan a szem színűnk úgy, hogy ez egy jó kezdet! Stephenine könyvében az egyiptomi klán-t is sápadtság jellemzi, így volt még min dolgozni."

Mik voltak a kedvenc pillanataid a forgatás alatt?
"Ez vicces, egy filmben az emberek mindig azt mondják egymásnak: "Alig várom, hogy újra lássalak, és beszéljek veled, és tartani fogjuk ezt a kapcsolatot." Ezzel nem azt mondom hogy nem fogom tartani a kapcsolatot a többiekkel, van egy csomó telefonszámom, és tudom hogy velük jó volt ez a forgatási idő, és hogy bármikor felhívhatom őket és találkozhatunk!"

Benjamin használni fogja majd az összes erejét?
"Ez még a jövő zenéje!"