-->
Interjú Mackenzie Foy-al!:)

Az MTV készített egy interjút Mackenzie-vel aki a filmben Bella és Edward gyermekét Renesmee-t fogja alakítani!
http://kepfeltoltes.hu/120816/Mackenzie_Foy_www.kepfeltoltes.hu_.png
Kérdés:
Láttad már a kész filmet?

"Még nem, de én nagyon várom már, hogy láthassam."

Kérdés:
Mi a helyzet a promóciós anyagokkal, mint például poszterek, pólók, ebéd dobozok vagy figurák? Vajon Renesmeee-ről is kapunk majd ilyeneket?

"Én még nem láttam egyet sem. Nem tudom, hogy készítenek e majd Renesmee-ről, de az nagyon jó lenne. Mert milyen lenne az ha lenne egy Renesmee-s babám... "Nézd, én játszom magammal!" Jó lenne."

Kérdés:
Eltekintve attól, hogyan végződik a film Renesmee számára, te milyen befejezést adnál?!

"Hát ezen nem gondolkodtam, de mindenképp jó lenne boldognak látni, egy normális életben."

Kérdés:
Vámpírok és vérfarkasok között a lehető legnormálisabb életet élni...

"Igen.[nevet]"

Kérdés:
Renesmee minden, csak nem normális. Beszélhetsz nekünk egy kicsit az ő képességéről, és hogy a rendező Bill Condon miként készített fel téged ezekre a jelenetekre?

"Igen. Renesmee ereje, tudod ha megérint, akkor ő át tudja küldeni a  gondolatait a fejéből. Meg kellett, tartanom szemkontaktus, amikor megérintettem valakinek az arcát."

Kérdés:
Melyik színészel volt a legjobb eljátszani a képességedet?

"Hát, nekem a legjobb jelenet ezek közül Michael Sheen-el (Aro) volt. Ő egy  csodálatos ember. És nagyon remélem, hogy újra láthatom majd őt."

Kérdés:
Hát igen ez csodálatos! Mond csak ő viccelődött a forgatáson, vagy komoly volt, akár csak a karaktere?

"Nem igazán emlékszem rá, hogy viccelődött volna, de arra emlékszem, hogy szuper édes volt."

Kérdés:
Beszélj nekünk a sminkedről,kosztümökről és a különböző kiegészítőkről. Melyik volt a kedvenc "jelmezed", lehet más karakterét is mondanod!!!

"Hát valószínűleg a Volturi, mert ők olyan félelmetesek voltak abban a fekete és piros köpenyben, és volt a megjelenésükben valami féle hűvös baljóslatú. Nekem pedig barna kontaktlencséket kellett viselnem, valakinek mindig segítenie kellett. Attól féltem hogy rosszul rakom be és kárt teszek a szemembe, de amikor először sikerül magamnak betenni a kontaktlencsét akkor annyira büszke voltam magamra."

Kérdés:
Volt egyébként olyan színész aki természetesen vámpírt játszott és segített neked, vagy tanácsot adott, hogy hogyan használd a kontaktlencséket?!

"Nem igazán kaptam tanácsokat, de emlékszem, volt egy a sátor ahol az összes vámpír összegyűlt. Ott voltak a kontaktlencsék, és ott kellet felhelyezni őket."

Kérdés:
Szóval attól függetlenül hogy mindenki Breaking Dawn lázban ég, te tudtad élvezi a nyárat, volt időd mint egy normális gyereknek?!

"Aha. Tegnap este is elmentünk úszni, ami nagyon klassz volt."