-->
Ashley beszél nekünk új filmjéről!

Ashley Greene beszélt nekünk új filmjéről a The Apparition (A Jelenés)-ről! :)

"Az Alkonyat volt szinte az első komoly munkám. Idegtépő volt, mert nem tudtam mire számítsak. Most ha megjelenek egy forgatáson sokkal magabiztosabb vagyok. Így a karaktereim megformálása sokkal könnyebb. Ez a film egy természetfeletti thriller, mely félelmet ad, és bizonytalanságot az egész film alatt. Itt nem a vértől rettegnek majd az emberek, hanem az ismeretlentől. Sebezhetőnek, gondterheltnek, és egyben erősnek kellett mutatkoznom. Ez nem horror film, nem akartam hogy a karakterem egy buta, esett kislány legyen. Annyira jó egy karakter bőrébe bújni, mert egy teljesen más világba csöppenek ilyenkor." -mondta Ashley.
http://kepfeltoltes.hu/120818/The_Apparition__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Persze beszélt nekünk az Alkonyatról is, ezen belül pedig hogy milyen érzés volt Alica Cullen karakterébe bújni.
"Amikor megkaptam a szerepemet az Alkonyatban az egész életem megváltozott. Alice egy igazán nagyszerű karakter, és amikor megtudtam, igen is enyém Alice Cullen szerepe egyből Stephenie könyveit kezdtem olvasgatni, hogy mindent megtudjak Aliceről. Minden apró részlet segítség volt. Ezen belül az hogy elmegyógyintézetbe zárták amiért látomásai voltak emberként. Mindent kiderítettem a vámpírokról, már ha Cullenék igaz vámpírok, hisz annyira emberiek. Nagyon szoros a családommal a kapcsolatom, ebben hasonlítunk Alicel. A szeretet és a hűség mind kettőnknek fontos az életében. Talán ennek köszönhettem hogy nagyon könnyű volt a bőrébe bújnom."-tette hozzá a színésznő.

TV Spot:

:)