-->
Interjú Amadou Ly-vel!
Amadou Ly egy francia vámpírt fog alakítani aki nem más mint Henri! Tudni illik az ő clánja nem szerepel a könyvekben, így a filmben ismerkedhetünk meg először vele! Szóval a kérdés vajon Cullenék vagy a volturi oldalán fog állni! Novemberben kiderül! :D
http://kepfeltoltes.hu/120706/AmadouLy_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Te fogod alakítani Henri szerepét! Mesélnél nekünk róla?!
-"Mindenképpen. Henri egy francia vámpír, és a legérdekesebb talán az hogy ő nem szerepel a könyvekben, így a rajongók is először a filmben fognak vele találkozni. Nagyon izgatott vagyok emiatt. Azt hiszem körülbelül ennyi amit tudni kell róla."
Mond csak, Henri melyik oldalon áll? Megtudod nekünk mondani?
-"[nevet] Nem tudok mit mondani, csak annyit hogy a rajongók imádni fogják. Van egy bizonyos szexi francia akcentusa és van benne egy kis vámpír gonoszság. Remélem a rajongók élvezni fogják majd a karakteremet!"
Mond csak Henri és Laurent között van valami kapcsolat?!
-"[nevet]Erre nem tudok mit mondani."
Már lezajlott 4 film, és te az utolsó filmben kaptál szerepet! Milyen érzés volt amikor megtudtad tiéd a szerep!
-"Határozottan ideges voltam. Emlékszem hogy a szobámba járkáltam fel alá, nem bírtam feldolgozni. Egy álom volt, ami valóra vált számomra. Sokat dolgoztam hogy egy ilyen nagyszerű filmben szerepelhessek mint ez, és együtt dolgozhassak Bill Condonnal, egyszerűen a hideg ráz.[persze jó értelemben /szerki/ ] Áhh ez nagyon jó dolog!"
Milyen volt a többi színészekkel együtt dolgozni?
-"Nagyon jó volt. A régebbi színészek üdvözöltek engem. Tudták hogy milyen ideges típus vagyok, de felkaroltak engem, segítettek mindenben. Jó volt együtt dolgozni Taylorral, Robal és mindenki mással. Összebarátkoztunk ez idő alatt. Szóval nagyon boldog voltam hogy velük dolgozhattam."
Fogunk látni a Comic Con-on?
-"Nem tudom még, de a Twilight hatalmas lesz a Comic Con rendezvényen!"