-->
Interjú Tracey Heggins (Senna)-val a Breaking Dawn part 2-ről!
Készítettek egy interjút Tracey Heggins (Senna)-nal aki nyilatkozott a Breaking Dawn part 2 forgatásáról és színész kollegáiról!
http://kepfeltoltes.hu/120629/Tracey_Heggins__Senna__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Rajongója voltál a könyvekknek illetve filmkenek mielőtt megkaptad a szerepet?!

-"Igen én az voltam! Tudjátok én egy ilyen Sci-fi, fantasy film rajongó vagyok. Szóval imádom a vámpírokat, vérfarkasokat, tündéreket..."
Milyen volt a meghallgtás?

-"A barátaim elkísértek, és azt mondtam szeretném ezt a szerepet eljátszani, aztán visszahívtak egy második meghallgatásra. Aztán a nagyszüleimmel egy bevásárlóközpontban voltunk amikor kaptam egy telefonhívást hogy enyém Senna szerepe,sikoltozásba kezdtem ott a bevásárlóközpont közepén, mindenki engem nézett."
 Mesélj egy kicsit nekünk a karakteredről!

-"Senna egy nagyon öreg vámpír.Zafrina a húgom aki szintén vámpír. És akkor ott van az hogy hirtelen nagyon szeretném megvédeni ezt a családot {Cullenéket}. Nagyon izgatott vagyok, mert Senna imád harcolni."
Mackenzie Foy játsza Bella és Edward gyermekét, Renesmee-t! Milyen volt vele dolgozni?

-"Annyira valós. Mackenzie egy igazi belevaló kislány. Amikor ő is ott volt a forgatáson szinte mindenki köré gyűlt. Nagyon édes kislány!"
A film rendezője, Bill Condon egyességet kötött hogy Mackenzie előtt tilos káromkodni! Hogy is volt ez?
-"Igen volt egy eskü hogy Mackenzie előtt nem lehetett káromkodni, mert már fizethettél is.Nagyon vicces volt mert szinte mindig volt valaki aki káromkodni kezdett, igy hát fizettünk."
Milyen érzés volt együtt dolgozni Kristennel és Robertel?
-"Nagyon jó volt velük dolgozni, nagyon jól el lehetett velük beszélgetni, nagyon lazák voltak, nem voltak elszállva maguktól."
Milyen volt a forgatás utolsó jelenete? Sírt valaki?

-"Igen nagyon különleges volt az utolsó forgatási nap. Mert ez most már a vége, és ez nagyon durva. Nem számít mennyit töltöttünk a filmmel nagyon jó volt az együtt töltött idő. Őszinte leszek: mindannyiónkban van valami közös, még Kristenben és Robertben is."
Mit gondolsz a Twilight rajongók fel vannak már készülve a filmre?
-"Persze hogy nem! Nem hiszem hogy bárki fel lenne rá készülve. ez a zűrzavar. A rajongók annyira édesek és tudom hogy nagyon tetszeni fog nekik. És hogy évekig ott álltak mellettünk, várták az újabb részeket. Ennél boldogabbak nem is lehetnénk."
Mi volt a kedvenc jeleneted Senna karakterével?
-"Ő egy erős és csendes karakter. Sennának megtiszteltetés hogy Edward és Bella gyermekét védhetik. Ez tényleg megtiszteltetés számára és nem is panaszkodik."

Ez a cikk saját fordítás! Bocsi ha valami nem érthető! :/