-->
Kristen gyönyörű volt a menyasszonyi ruhában!

Robert Pattinson azt mondta szerelme, Kristen Stewart csodásan nézett ki, amikor Bella Swan esküvői ruháját felvette a Hajnalhasadásban.
„Kristen gyönyörű volt, és az a ruha, valami álomszép! Csodálatosan nézett ki.”
http://users2.ml.mindenkilapja.hu/users/twilight-laz/uploads/4544.bmp
Elárulta azt is, hogy a ruhát nagy titok övezte, és szinte senki sem látta a megálmodott esküvői csodát.
„Még én sem láttam a forgatás napjáig a ruhát, sőt, a többi stábtag sem. Amikor eljött a ceremónia felvételének napja, és ő besétált, mindenki hatalmas kíváncsisággal fordult felé, akkora titok volt.” - árulta el Robert.

Robert szerint partnere, Kristen Stewart vállát nyomta a várva várt jelenet felelőssége.
„A legtöbb pasinak nincs sok dolga az esküvőn – már ahogy én látom. Csak ott kell állniuk az oltárnál és várni az arát. AZ esküvő nem rólunk szól. A filmben is így történik: én álltam, vártam, Kristen pedig elsétált a sorok között.”