-->

Vigjátékban szerep!

Taylor Lautner vígjátékot szeretne!
Taylor Lautner szeretne vígjátékban szerepelni. Az Alkonyat filmek Jacob Blackje az MTV News-nak azt mondta, nagyon szereti a mókát, s mindig is érdekelte a komédia műfaja.

„Mindig is imádtam a vígjátékokat. Szeretek viccelődni, és volt is már rá alkalmam, például a Saturday Night Live-ban, vagy Tom Cruise oldalán az MTV Music Awards gálán.”
http://www-deadline-com.vimg.net/wp-content/uploads/2011/01/Taylor_Lautner_Headshot_SNL.jpg
Hozzátette:
„Egyszerűen imádom a vicceket, szeretek szórakozni. Szerintem én egyáltalán nem vagyok vicces, pusztán csak szeretek mókázni.”

Egyelőre nincs vígjáték tervben, ellenben van akcióthriller, méghozzá az Elhurcolva című film, melyben Sigurney Weaver és Jason Isaacs mellett játszik. Isaacs alakítja Taylor Lautner apját a filmben, s lenyűgözőnek tartja az Alkonyat Jacobjának bátorságát, amit a veszélyes jelenetek forgatásakor tanúsított.
„Taylor egyszerűen fenomenális! Ilyen energiával rendelkező embert még soha az életben nem láttam. A fizikuma egyszerűen tökéletes. Nagyszerű sportoló és tornász egyben.”

S ez még nem minden. Az a hír járja, hogy Taylor legközelebb Michael Bay rendezővel fog dolgozni.